Segmentowe bramy garażowe

Funkcjonalność i estetyka

Segmentowe bramy garażowe z naszej oferty spełniają wszystkie niezbędne funkcje: zapewniają bezpieczeństwo, wygodę użytkowania oraz poprzez szeroki wybór opcji (panele, kolorystyka) estetyczny wygląd, dopasowany do stylu budynku mieszkalnego.


Informacje ogólne

Bramy garażowe Fart Produkt przeznaczone są do użytku w zabudowie jedno i wielorodzinnej. Bramy garażowe segmentowe otwierają się pionowo, po otwarciu zostają pod stropem, dzięki czemu zapewniają optymalną ilość miejsca do parkowania w garażu, jak i bezpośrednio przed nim. Co ważne, nasze bramy mogą być montowane już przy minimalnym nadprożu FUN70 mm.

Bramy obsługiwane są za pomocą pochwytów i linki lub (za dopłatą) napędu elektrycznego. Dzięki odpowiedniej budowie paneli, a także uszczelnieniu na całym obwodzie trwałymi uszczelkami, nasze bramy zapewniają . doskonałą izolacje termiczną.


Budowa bramy
Głównymi elementami konstrukcji bramy garażowej są: pancerz, zespół nośny oraz zespół napędowy. Konstrukcja nośna bramy jest wykonana ze stali ocynkowanej ogniowo. Jej najważniejszymi elementami są prowadnice pionowe i poziome – to w nich porusza się pancerz bramy. Kluczowym elementem zespołu napędowego jest wał wyposażony w sprężyny skrętne, których zadaniem jest kompensacja ciężaru pancerza bramy. Ich wytrzymałość to ponad 15 tys. cykli, czyli 15 lat bezawaryjnej i stabilnej pracy bramy.


Pancerz bramy


Bramy garażowe Fart Produkt przeznaczone są do użytku w zabudowie jedno i wielorodzinnej. Bramy garażowe segmentowe otwierają się pionowo, po otwarciu zostają pod stropem, dzięki czemu zapewniają optymalną ilość miejsca do parkowania w garażu, jak i bezpośrednio przed nim. Co ważne, nasze bramy mogą być montowane już przy minimalnym nadprożu 70 mm. Bramy obsługiwane są za pomocą pochwytów i linki lub (za dopłatą) napędu elektrycznego. Dzięki odpowiedniej budowie paneli, a także uszczelnieniu na całym obwodzie trwałymi uszczelkami, nasze bramy zapewniają doskonałą izolację termiczną.

Komfort
Dla osób ceniących komfort oferujemy bramy garażowe z napędem elektrycznym.

Bezpieczeństwo i trwałość
Wszystkie nasze bramy są wyposażone w sprężyny skrętne oraz solidną konstrukcję wykonaną ze stali ocynkowanej ogniowo, dzięki czemu charakteryzują się długoletnią, bezawaryjną i stabilną pracą. Specjalnie wyprofilowany kształt paneli bramowych eliminuje możliwość przytrzaśnięcia palców.

Ciepło i termoizolacja
Doskonałą izolację termiczną zapewniają panele o grubości 40 mm wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, powlekanej poliestrem, wypełnione pianką poliuretanową. Nasze bramy są uszczelnione na całym obwodzie trwałymi uszczelkami, dzięki czemu do garażu nie przedostaje się wiatr oraz deszcz, a dolna uszczelka niweluje nierówności podłoża.

Oszczędność miejsca
Bramy segmentowe otwierają się pionowo w górę i kładą się pod stropem. Dzięki temu zapewniają optymalną ilość miejsca do parkowania w garażu, jak i bezpośrednio przed nim. Co ważne nasze bramy mogą być montowane już przy nadprożu i wysokości od 70 mm.

Panele


Panele występują w trzech typach przetłoczeń: bez przetłoczenia, wysokie, niskie, oraz dwóch typach struktury powierzchni: drewnopodobna (woodgrain) oraz gładka (smooth). Panele bramy są malowane od zewnątrz. Od wewnątrz występują zawsze w kolorze białym. Standardowymi kolorami są: biały RAL 9010, brązowy RAL 8014, antracyt RAL 7016, szary RAL 7040. Za dopłatą istnieje możliwość poszerzenia palety kolorów.


Bramy standard

Prowadzenie standard

Prowadzenia standard jest podstawową wersją bram z przednim wałem sprężynowym. Przy zachowaniu pełnej funkcjonalności i jakości jest to rozwiązanie ekonomiczne.


W systemie prowadzenia wymagana wysokość nadproża wynosi 300 mm, a szerokość węgarków 100 mm. Prz zachowaniu napędu elektrycznego wymagana wysokość nadproża zwiększa się do 340 mm.

Minimalne wymiary zabudowy w systemie prowadzenia standard:
B (szerokość otworu w świetle) – 1900-5000 mm
H (wysokość otworu w świetle) – 1870-2750 mm
N (wolne nadproże) – 300 mm
N* (wolne nadproże – brama z silnikiem – 340 mm
L,P (szerokość szerokość węgarków) – 100 mm
F (głębokość zamocowania prowadnic poziomych) – H + 450 mm mm
F* (głębokość zamocowania szyny silnika) – 3200 jeśli H ≤ 2300 mm
brama z silnikiem – 750 jeśli 2750 ≥ H ≥ 2300


Bramy LHR+

PROWADZENIE LHR+

Bramy LHR+ są obniżona wersją bram z przednim wałem sprężynowym. Dzięki modyfikacji konstrukcji wymagana wysokość nadporoża wynosi 200 mm, a szerokość węgarków 100 mm. Przy zastosowaniu napędu elektrycznego wymagana wysokość nadproża zwiększa się do 240 mm.
Konstrukcyjne bramy LHR+ są rozwinięciem systemu Standard, jej konstrukcja umożliwia nie tylko montaż bramy przy niższym nadprożu, niż w systemie standard, ale dzięki zastosowaniu podwójnych prowadnic poziomych oraz wzmocnionych płytą boczną prowadnic pionowych uzyskaliśmy bramę jeszcze bardziej wytrzymałą i niezawodną.
Do systemy LHR+ istnieje możliwość doboru dodatkowych akcesoriów takich jak zamek, zabezpieczenie antywłamaniowe, zabezpieczenie przeciwko pęknięciu sprężyn, rozwiązania termoizolacyjne (taśma rozprężna).

Minimalne wymiary zabudowy w systemie prowadzenia LHR+:
B (szerokość otworu w świetle) – 1900-5000 mm
H (wysokość otworu w świetle) – 1870-2750 mm
N (wolne nadproże) – 200 mm
N* (wolne nadproże – brama z silnikiem – 240 mm
L,P (szerokość szerokość węgarków) – 100 mm
F (głębokość zamocowania prowadnic poziomych) – H + 450 mm
F* (głębokość zamocowania szyny silnika) – 3200 jeśli H ≤ 2300 mm
(brama z silnikiem) 3700 jeśli 2760 ≥ H ≥ 2300


Bramy RSC

Prowadzenie RSC

Prowadzenie RSC jest innowacyjną wersją systemu prowadzenia bram LHR+, w której wymagana wysokość nadproża wynosi 200 mm (240 mm przy zastosowaniu napędu elektrycznego), a szerokość węgarków 100 mm.
RSC to system bardziej wydajny, a przy tym niesamowicie prosty! Szybki i prosty montaż zatrzaskowy „New Click” to sposób łatwego mocowania wału ze sprężynami i urządzeń zabezpieczających. Dzięki profilom, dystansowym oraz nadprożowym, nie ma potrzeby dokonywania pomiarów kontrolnych w czasie trwania montażu.
Standardowo zastosowaliśmy urządzenia zabezpieczające przed pęknięciem sprężyn, które uniemożliwiają upadek bramy na drodze większej niż 300 mm. Posiadają one nowy „Zatrzaskowy” system mocowania. Bezpieczeństwo przede wszystkim!
Zastosowaliśmy też osłony prowadnic poziomych oraz zaślepki wałka, które dają profesjonalny wygląd oraz podnoszą standard wizualny wykonania bramy.

Minimalne wymiary zabudowy w systemie prowadzenia RSC:
B (szerokość otworu w świetle) – 1900-3500 mm
H (wysokość otworu w świetle) – 2000, 2125, 2240, 2350 mm
N (wolne nadproże) – 200 mm
N* (wolne nadproże – brama z silnikiem) – 240 mm
L,P (szerokość szerokość węgarków) – 100 mm
F (głębokość zamocowania prowadnic poziomych) – H + 450 mm
F* (głębokość zamocowania szyny silnika) – 3200 dla H 2000 mm
brama z silnikiem – 3750 dla H 2350


Bramy RES70

Prowadzenie RES70

Bramy RES70 to specyficzna wersja bram z tylnym wałem sprężynowym. Celem tego rozwiązania jest osiągnięcie jak najmniejszej wymaganej wysokości nadproża.
Bramy systemu RES70 można instalować już przy nadprożu wynoszącym zaledwie 70 mm. Wymagana szerokość węgarków wynosi 100 mm. Przy zastosowaniu napędu elektrycznego wymagana wysokość nadproża zwiększa się do 110 mm.
Konstrukcja nośna systemu RES70 nawiązuje do systemów LHR+ i RSC podwójnymi prowadnicami poziomymi, z wzmacniającą blachą boczną a także dodatkowym profilem nadprożowym. Tworzą one razem konstrukcję wydajną i solidną.
Do systemu RES70 polecamy dobór dodatkowych akcesoriów takich jak zamek, zabezpieczenie antywłamaniowe, zabezpieczenie przeciwko pęknięciu sprężyn lub rozwiązania termoizolacyjne (taśma rozprężna).

Minimalne wymiary zabudowy w systemie prowadzenia RES70:
B (szerokość otworu w świetle) – 1900-4000 mm
H (wysokość otworu w świetle) – 1870-2500 mm
N (wolne nadproże) – 70 mm
N* (wolne nadproże – brama z silnikiem) – 110 mm
L,P (szerokość szerokość węgarków) – 100 mm
F (głębokość zamocowania prowadnic poziomych) – H + 450 mm
F* (głębokość zamocowania szyny silnika) – 3200 jeśli H ≤ 2300 mm
brama z silnikiem – 3700 jeśli 2560 ≥ H ≥ 2300